• We Build Bridges

De ontwikkeling van medewerkers

De sterke en zwakker ontwikkelde vaardigheden van medewerkers inventariseren en analyseren.


Ontwikkelactiviteiten voor de ontwikkeling van medewerkers

  • Stel veel vragen en geef hooguit suggesties voor oplossingen.

  • Geef niet alleen aandacht aan medewerkers die minder presteren, maar ook aan de gemiddelde presterende medewerkers.

  • Bedenk hoe u minder effectief gedrag van uw medewerkers om kunt buigen tot succesvoller gedrag en resultaten

  • Laat anderen delen in uw kennis.


Coachingsadviezen

  1. Zorg dat u kandidaat aantrekkelijke taken delegeert waarvan anderen iets kunnen leren.

  2. Zorg dat uw kandidaat zijn medewerkers feedback geeft op sterke en minder sterke punten.

  3. Zorg dat uw kandidaat goed let op de manier waarop hij anderen feedback geeft.

  4. Zorg dat uw kandidaat zelf minder ervaren medewerkers.

15 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven

7 competenties van een verkoper voor het beste resultaat

Verkopen van producten verandert in hoog tempo doordat consumenten steeds meer webshops gebruiken. Een consument komt dus ook met een andere reden naar de winkel. Dat vraagt andere competenties en vaa

Human Mobility Group gaat verder als We Build Bridges

Human Mobilty Group gaat verder als We Build Bridges. De afgelopen jaren is de organisatie gegroeid naar een netwerk van spreekwoordelijke Bruggenbouwers die geloven dat elkaars talenten duurzaam benu

  • Facebookpagina We Build Bridges
  • LinkedIn We Build Bridges
  • Instagram We Build Bridges
  • Twitter We Build Bridges
  • YouTube We Build Bridges

©2018 We Build Bridges.

+31(0)85-4895010